27 juli 2019

27 juli 2019 - Augustenborg, Denemarken

Het was nog een mooie laatste dag in Denemarken. We zijn rondom de camping gebleven want daar was voldoende te zien. Vanmorgen in Augustenborg de plaatselijke bakker bezocht en tevens in het centrumpje gekeken. Veel kringloopwinkels en galeries met tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars. Na het eten door het oude slotbos gelopen, paleistuin met skulpteren bekeken en rond het Slot Augustenborg gelopen. We wilden de middag afsluiten met een zwempartij, de vele kwallen maakten dat we er vanaf zagen. Eerder deze week was ik tegen een rood/bruine variant gezwommen, met als gevolg een halve dag prikkelende benen. In de avond hebben we het slotbos kruipdoor-sluipdoor gekruist tot de waterkant en in ondiep water toch nog even gezwommen, tot we weer een glibberige jongen tegenkwamen😱. Na het douchen genoten we weer van een prachtige zonsondergang. Nu nog even kijken naar de Avondetappe, want De Tour hebben we ook dagelijks gevolgd. Dit is de laatste blog uit Denemarken, we hopen woensdag 31 juli weer thuis te komen.